2008. február 4., hétfő

Létezik családbarát vállalkozás?

Álljunk meg egy pillanatra!
Négy gyerek :-)

Családbarát vállalkozás?! Miért, családbarát munkahely talán létezik?

Nő lévén, elsősorban a nők helyzetét látom, érzem át. Négy fiam, három diplomám és két felsőfokú nyelvvizsgám van - Te mit gondolsz, ezek közül melyik tény a legfontosabb a cégek számára?...

Nyert. A négy gyerek.

Számtalan kellemetlen tapasztalat után úgy döntöttem, nem várok tovább arra, hogy mások oldják meg helyettem az én problémáimat. Ha a cégek nem fogadják el, hogy a cégközpontban nem számíthatnak rám mindig, viszont képes vagyok otthonról is dolgozni, akkor olyan munkát kell keresnem, ahol ez nem jelent gondot.

Ha Te tudsz olyan munkahelyet, ahol dolgozhatok délelőtt tíztől tizenkettőig, aztán délután háromtól ötig, aztán este kilenc után... akkor szólj nekem is! Bár inkább mégse. Már megtaláltam, amit szeretnék csinálni. Azt is, hogy hol: otthon, a számítógépem előtt, az internet segítségével. Azt is, hogy mikor: amikor a nagyobb gyerekeim az iskolában vannak, a kicsi meg alszik. Kényelmesen, farmerban és pulcsiban, a könyököm mellett üdítő, a hangfalakból kellemes zene szól...

Nem is olyan rossz ez a munkahely, ugye? :-)

4 megjegyzés:

  1. 4 ilyen jópasi mellől ne is menj sehova!Csokimádó

    VálaszTörlés
  2. Igen! Létezik!
    Mégpedig otthonról, internet segítségével.
    Ha tehetném,már csak ezt csinálnám.
    Ajánlom mindenkinek, mert több időt tölthet a családjával, elkerüli a munkahelyi stresszt, jobban be tudja osztani az idejét, stb.

    VálaszTörlés
  3. Tetszik az ötlet! Ugyan csak 1 kislányom van, de mellette sem tudok elhelyezkedni. Csatlakozom hozzád!

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Nekem is létezik ez a családbarát munkahely. Szintén otthon a gép előtt :-) 1200 fős kis faluban lakom, így még fantasztikusabb, hogy otthon tudok dolgozni. Sokkal többet dolgozom, mint akkor amikor még eljártam dolgozni napi 8 órában, (már nem is emlékszem rá olyan régen volt kb. 15 éve) de nem bánom, így a gyerek mellett bármikor tudom csinálni. 10 évig voltam gyes-en pontosan tudom milyen nehéz mindkét helyen helyt állni.
    Mindenkinek ajánlom, hogy próbáljon meg kutatni keresni, hogy otthon tudja végezni azt amihez ért.

    VálaszTörlés