2009. április 17., péntek

Neked mi az álmod?

A hölgy a videón Susan Boyle. 47 éves, munkanélküli. Az első pillanatokban arról beszél a riportereknek, hogy eléggé izgul a tehetségkutató rendezvényen való fellépése előtt. A zsüri kérdéseire elmondja, hogy egy kisvárosban lakik, amely tulajdonképpen több faluból áll - a drukktól alig jut eszébe az a szó, hogy falu. Aztán elmondja, hogy az az álma, hogy énekelhessen, de eddig nem kapott lehetőséget.

Egy videó, amelyet négy nap alatt több, mint 13 millióan néztek meg. Nézd meg Te is, és megtudod, én miért nézem meg újra és újra.











Valamiben mindenki tehetséges. Te is.

17 megjegyzés:

  1. De jó, hogy leírtad miről beszélgettek az elején és a végén mit mondtak neki?
    Éneklésben én is tehetséges vagyok!

    VálaszTörlés
  2. Akkor hajrá, Nóra, nevezz be! De komolyan! Persze csak ha meg akarod mutatni!

    A végén azt mondják neki, hogy hahó, ne menjen már el (majdnem kisétál örömében), aztán mindhárman arról beszélnek, hogy fantasztikus volt az előadása, hogy amikor bejött, kicsit lesajnálták, és igazából mind ellene voltak, és a három év (amióta a show megy) legnagyobb meglepetését okozta. A műsor történetének legegybehangzóbb, három "igen" válaszát kapta a zsüritől, azaz továbbjutott az elődöntőbe.

    VálaszTörlés
  3. Legfrissebb adat: csak a YouTube-on eddig több, mint 25 millióan nézték meg ezt a videót. Ha így folytatja, átveszi a legelső helyet a portálon :-) Szépséget és reményt ad az embereknek, amire most igazán nagy szükségünk van.

    VálaszTörlés
  4. Azt a mindenit! Moni!

    Köszönöm, hogy elhoztad nekünk ezt a videót. Könnyes szemekkel hallgattam!
    Nem minden az, aminek elsőre látszik?
    Nekem ez jutott róla eszembe. Az MLM-ben nagyon fontos, hogy kiderítsd azt, hogy az emberek minden tehetségesek!

    Huhhh, ez ütős videó volt!

    Köszi még egyzser!

    Attila

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, hogy feltetted ezt a videót!

    Döbbenetes, mennyire ugyanarról szólt az, amit énekelt, és az, ahogy eljutott ide! Itt van ez a hölgy, negyvenhét éves, munkanélküli, párkapcsolata nincs, egy kis faluban él. Rengeteg ponton feladhatta volna az álmát, de nem tette. És azzal, hogy kitartott az álma mellett, szerintem sokunknak adott reményt és hitet!

    VálaszTörlés
  6. Igen, azt nem írtam, hogy a dal az "Álmodtam egy álmot" a "Nyomorultak"-ból. Egyetértek Amandával, a zsüri hölgytagjával: kiváltság, hogy hallhattuk Susant énekelni.

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm én is Moni. Most láttam először, de meghatódva, könnyes szemmel néztem végig. É

    VálaszTörlés
  8. Hát én nem értem miért kell elájulni ezen :)
    Ezrek és ezrek tehetséges énekesek és nagyon sokan indulnak ilyeneken. No de meddig tart a dicsősség? Sajnos az ilyen embereket csak kihasználják. Úgymond felkarolják a szponzorok és csinálnak belőle pénzt, elsősorban maguknak és valamit csöpögtetnek neki is. Jó nem lesz többet anyagi gondja. Aztán jön egy újabb csillag és dobják. Azt vajon hogy fogja majd tudni feldolgozni.
    Szép-szép egy álom beteljesülése, de vajon fel van rá készülve, félek, hogy ez a hölgy nincs.

    VálaszTörlés
  9. OK, igazad van, de ez a hölgy akkor sem fog a Temzének menni. Talál magának másik álmot, vagy boldogan él majd azzal a tudattal, hogy sikerült.
    Más: ugyanebben a műsorban volt Paul Potts, na Ő is tud!

    VálaszTörlés
  10. Pont ezt akartam írni, hogy tavaly Paul Potts hasonló meglepetést okozott, most meg már a második nagylemeze jelenik meg, befutott. Én sem féltem Susant, énekel ő régóta, van pl egy karitatív CD-je 1999-ből. Nem fog sem beleszédülni a sikerbe, sem összetörni, ha mégsem sikerül, próbálkozott ő már elégszer.

    VálaszTörlés
  11. Bocsi, igazán nem akarok ünneprontó lenni, csak ismerek egy-két embert testközelből, akik ilyen versenyek nagy felfedezettei voltak és elmondták, hogy mi is zajlik utána. No azt nem kívánom senkinek. Egyáltalán nem emberként kezelik őket, hanem, mint egy árucikk és olyan címkét ragasztanak rá, amit akarnak. Két dolgot tehetnek ilyenkor vagy beállanak és mindent az előírások szerint csinálnak, vagy kiszállnak, de akkor meg tuti meghurcolják. Sajnos ilyen ára van annak, ha valaki sztár akar lenni. És ez nem csak az énekesekre igaz.
    Nagyon megrendültem, mikor egy általam nagyon kedvelt színésznőt megkérdeztek, hogy hogyan lehet sikeres színésszé válni és azt felelte feküdj le minél több emberel mindegy hogy milyen nemű. És ez nem egy poén volt, hanem a rohadt(elnézést a kifejezésért) valóság. Teljesen kifacsart emberekké válnak. Mit gondoltok az a magyar szépségkirálynő miért lett öngyilkos és ha megnézitek a BB Évát, belőle mi lett? Na jó nem sorolom tovább. De engem megráz és őszintén sajnálom ezt a hölgyet, akit ma annyian csodálnak.

    VálaszTörlés
  12. Biztosan vannak ilyenek is, de azért nem mindenki. Például nagyon sokan nem tudnak mit kezdeni egy pénznyereménnyel, pillanatok alatt elverik. De én ismerek olyat, aki nagyobb összeget nyert és teljesen jól kezelte. Aki szegényen kedves, az gazdagon is az lesz, aki szegényen undok, az gazdagon is az lesz. Szerintem hasonló a dolog a hírnévvel is, aki ismeretlenül erős és hittel teli ember volt, az később is az marad. Egy szépségkirálynőt vagy BB Évát nem lehet összehasonlítani egy ilyen istenáldotta tehetséggel, nem ugyanaz a kategória. Remélem, Susan Boyle állni fogja a sarat, kinézem belőle. Egyáltalán hányan álltak volna ki a közönség elé ilyen külső adottságokkal? Paul Potts ugyanez az eset.

    VálaszTörlés
  13. Egyetértek Monival. Susan Boyle tipikusan belülről irányított embernek tűnik, és ahogy nem ingatta meg a gúnyos fogadtatás, ugyanúgy nem tartom valószínűnek, hogy akár a sztárságnak akár a pozitív, akár a negatív oldala tönkretenné. Láthatóan tisztában van a saját értékeivel, nem a külvilág visszajelzésein alapul az énképe.

    VálaszTörlés
  14. "Amazing...", "Incredible performance", That was extraordinery...", "What a voice..."

    Én csak annyit tennék hozzá, hogy köszönöm neki, és köszönöm neked, hogy megteremtetted a lehetőséget hogy láthassam de legfőképpen hogy hallhassam... Én 4x néztem meg egymás után és nem tartom magam annyira emócionálisan gyengének, de ettől a produkciótól én is könnyeztem...
    csak ennyi...
    Köszi

    VálaszTörlés
  15. A történet folytatása:

    Andrew Lloyd Webber szerződtetné a Britain's Got Talent tehetségkutató műsorban egyedülálló hangjával feltűnt, és azóta valódi hírességgé vált 48 éves munkanélküli Susan Boyle-t.

    A lap szerint a Jézus Krisztus Szupersztár, Az Operaház Fantomja, és a Macskák szerzője valóra válthatja Susan Boyle álmát, és szerepet adhat a skót nőnek a West Enden futó darabjainak egyikében. "Fantasztikus ember, és nagy rajongója a darabjaimnak. Ha benne akar lenni az egyikben, meg lehet oldani" - mondta a zeneszerző. - Azt hiszem, tudom is, hogy melyik szerepet énekli majd, de még nem árulom el. Nagy jövő vár rá" - tette hozzá.

    Webber állítólag kapcsolatban áll Simon Cowell-lel, a tehetségkutató produkciós vezetőjével és egyik zsűritagjával, múlt hétvégén pedig meg is látogatta Cowellt Los Angelesben, hogy Susan Boyle jövőjéről beszéljenek. A pletykák szerint a zeneszerző az Evitában látná szívesen a skótok új büszkeségét, abban a darabban, amelyben Boyle nagy példaképe, Elaine Paige is nagy sikereket ért el. (MTI-Velvet)

    VálaszTörlés
  16. Susan az elődöntőben a Macskák leghíresebb betétdalát énekelte: http://www.youtube.com/watch?v=U7Ayk9G7-sc

    VálaszTörlés